zondag 31 mei 2015

Sponsoractie Pixelmozaiek "Zelfportret met grijze hoed" voor Stichting Van Gogh in Etten

Deze week, op vrijdag 5 juni om 14:00, wordt mijn Pixelmozaïek "Zelfportret met grijze hoed" naar het gelijknamige schilderij van Vincent van Gogh onthuld. 
In deze week van de Kunstexplosie, op vrijdag 5 juni, is het 59.236 dagen geleden dat Vincent van Gogh op 30 maart 1853 werd geboren.
Met een explosie van geïnspireerde mensen als gevolg!!



Het 4 luik dat ik voor de entree van de expositie "Kunstexplosie" maakte, bestaat uit 52.896pixels.
Ik heb ook een pixelmozaïek ontworpen naar aanleiding van het zelfportret, bestaande uit 6.336pixels.
Tezamen met het 4 Luik dus exact 59.236 pixels.
De Stichting Van Gogh in Etten zet zich in om Etten-Leur op de kaart te zetten als plaats waar Vincent van Gogh zijn carrière begon en zij zetten het werk en het leven van Vincent in het licht om velen, van jong tot oud, te inspireren. Dat is hen ook dit jaar, weer gelukt! Tal van actitveiten luisteren Etten-Leur op, er is vanalles te doen en zoals de expositie getuigd zijn de vormen en kleuren van Van Gogh de laatste tijd onder velen geëxplodeerd.

Zaterdag werd met dezelfde titel mijn handgeknipte mozaïek onthuld tijdens de opening van de expositie "Kunstexplosie". Een prachtige expositie van zowel ruim 125 professionele en amateur kunstenaars, als jonge kunstenaars in de dop! Zoveel werk en voorbereiding om dit tot stand te laten komen, verdient een presentje. Vind u dat ook? Sponsor dan mijn Pixelportret "Zelfportret met grijze hoed" voor € 0,10 per pixel. Natuurlijk kun je zoveel pixels sponsoren als je wilt!

Alle beetjes helpen...want ik weet...
met heel veel kleintjes kom je tot iets groots!

Tot de onthulling op 5 juni zal ik dagelijks rond de klok van 11:00 via www.facebook.com/rondomvormenmozaiekprojecten de stand van sponsering communiceren. Als meer dan driekwart van de 6.336 pixels zijn gesponsord zal ik het mozaiek schenken aan Stichting Van Gogh in Etten, anders........tja...dán ..geeft u mij een kadootje en heeft u míjn inspanningen voor deze expositie gesponsord! Waarvoor dan veel dank :-) Maar natuurlijk hoop ik het Pixelportret vrijdag te kunnen overhandigen!

Sponsort u het presentje?

U kunt uw sponsoring over maken op
NL60 INGB 0757 6128 81
t.n.v. I.J.M.Hemelaar o.v.v. Sponsering Pixelmozaiek Stichting Van Gogh in Etten
Bij voorbaat dank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten